شادمهر تأکید کرد؛ کمک به حل مشکلات جامعه با ایجاد رشته‌های مهارتی و کاربردی




نماینده مردم شهرستان‌ گنبد کاووس و بخش داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رشته‌های مهارتی و کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات و دغدغه‌های موجود جامعه کمک چشمگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر در بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور در جلسه‌ای در جمع دانشگاهیان با تأکید بر لزوم توجه به گسترش رشته‌های تحصیلی و تولید علم در دانشگاه اظهار کرد: ایجاد رشته‌های مهارتی و کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی و پرورش و تربیت نیروی تکنسین مورد نیاز شهرستان، استان و کشور در حل مشکلات و دغدغه‌های موجود کمک چشمگیری می‌کند.

وی افزود: توسعه فضای آموزشی و تصویب رشته‌های جدید و جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس روند رو به رشدی داشته و با برنامه‌ریزی، تعامل و همفکری بین دستگاه‌های اجرایی می‌توان از این ظرفیت و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی در زمینه همکاری برای ارتقای سطح کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی قول مساعد داد و تأکید کرد: مسئولان باید از نظر کیفی نیز به فضای دانشگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشند و این کار نیازمند تلاش و کوشش فراوان است.

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در چند رشته جدید واحد گنبدکاووس

احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت نیز با ارائه برنامه این واحد دانشگاهی برای سال جدید تحصیلی گفت: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم برای سال تحصیلی پیش رو بتوانیم ظرفیت پذیرش دانشجو در چند رشته جدید را افزایش داده و در تربیت نیروی انسانی متخصص نقش بسزایی داشته باشیم.

در این دیدار راه‌های افزایش تعامل و هم‌افزایی دانشگاه با نهادهای اجرایی، آخرین فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف و راهکارهایی برای استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آنا، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم شهرستان‌گنبدکاووس و بخش داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی، احمد مهرابیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس - مینودشت و هیئت همراه از مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه و روند برگزاری آزمون نظام مهندسی در این واحد دانشگاهی بازدید کردند.

 





  تاریخ بروزرسانی : 06 مهر 1399 - 13:29

  بازدیدها : 190 مورد