نام و نام خانوادگی: بابک بابکی 
سمت: مدیر امور اداری و منابع انسانی
محل كار: استان گلستان-گنبد کاووس –دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس
تلفن محل كار: 5- 01733389102 داخلی 201
فكس: 01733389101
پست الکترونیک :
babakbabaki53@gmail.com
تاریخ استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی : 1383/07/01
/دانشگاه فردوسی مشهد-کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
/سازمان مدیریت صنعتی -کارشناسی ارشد مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره وری)
/دانشگاه کاشان-کارشناسی مدیریت آموزشی
مدیریت امور اداری در واقع جنبههای انسانی سازمان را در بر میگیرد، زیرا انسان عامل مهمی در نیل به اهداف سازمان و مدیریت به شمار میرود. تحقیقات امروزی بیانگر این واقعیت است كه رابطه نزدیكی بین نحوه مدیریت منابع انسانی و امكان نیل به اهداف سازمانی وجود دارد، از این روست كه این مدیریت امروزه به منزله یكی از شریانهای مهم و حیاتی هر سازمانی محسوب میگردد. مدیریت منابع انسانی، تخصص ویژهای است كه كوشش می نماید تا در جهت كسب رضایت كاركنان و تأمین هدف های سازمانی گام برداشته و سیاستگذاری نماید.
مدیران منابع انسانی به طور كلی دارای دو نوع وظیفه میباشند:
اول: برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری، نظارت و هماهنگی در واحد تحت نظارت خود و اجرای عملیات تاكتیكی.
دوم: وظایف اختصاصی یعنی انجام كلیهی عملیات لازم جهت استخدام، در زمان اشتغال و هنگام بازنشستگی تا پایان عمر یك نیرو.
مدیریت امور اداری سازمان در راستای تحقق اهداف سازمانی خود، اهم برنامهریزیهای خود را بر روی منابع انسانی (ركن اصلی و اساسی سازمان)، اجرای صحیح بخشنامهها، آئیننامهها و... در چار چوب مقررات و قانون نموده كه خلاصهای از آن بهشرح ذیل مرقوم میگردد.
● شرح وظایف مدیریت امور اداری :
· رسیدگی و انجام امور مربوط به بررسیهای سازمانی و پیش بینی و تأمین كادر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه
· تعیین و تشخیص پستهای سازمانی واحدهای تابعه با همكاری واحدهای ذیربط
· مراقبت در امر حضور و غیاب كاركنان دانشگاه و طراحی سیستمهای مكانیزه حضور و غیاب
· انجام امور استخدامی و صدور احكام كاركنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی
· صدور حكم استخدامی ، تغییر ضریب حقوق و مزایا ، ارتقاء گروه ، ترفیع و رتبه علمی ، انتصاب ، اشتغال ، مأموریت، تعلیق ، بازنشستگی ، موظف و غیره
· اجرای قوانین و مقررات ، آیین نامهها و دستورالعملهای انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوطه
· تهیه آمار كاركنان و انتقال آن به كارتهای كاردكس و كامپیوتری جهت نگهداری و ارائه به مقامات مافوق
· تهیه و تنظیم و نگهداری حفظ و حراست پروندههای استخدامی و تهیه و جمعاوری آمار و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز واحدها و نیز مایحتاج دانشگاه اعم از لوازم و مواد با رعایت كامل مقررات مالی
· انجام تداركات لازم جهت تأمین سوخت ، آب و برق حفظ وسائل و تجهیزات مصرف نشدنی دستگاههای تأسیساتی و حرارتی و ارتباطی
· خرید مایحتاج دانشگاه طبق مقررات قانونی مربوطه
· تهیه و تنظیم و نگهداری دفاتر كالا و اسناد خرید
· انبارداری و تهیه و تنظیم دفاتر انبار
· توزیع و تحویل كالاهای مورد درخواست به واحدها و گروههای متقاضی
· سفارش امور چاپی مطابق مقررات موضوعه
· نگهداری و تعمیر تجهیزات و وسائل و سایر لوازم غیر مصرفی و انجام دادن اقدامات احتیاطی اولیه در موقع بروز حوادث
· انجام سایر امور مرتبط
مدیریت اداری پشتیبانی كننده واحد در زمینه های اداری خدمات و تداركات است كه در زمینه های زیر فعالیت دارد :
|
1- كارگزینی كاركنان :
این بخش كلیه اقدامات مدیریت منابع انسانی شامل تامین و سازماندهی و انتصاب نیروی انسانی , آموزش و پرورش نیروی انسانی , ترفیعات , جابجاییها, مرخصی , ماموریت , بركناری از خدمات , بازنشستگی , برقراری حقوق و مزایای كاركنان غیر هیئت علمی , بایگانی اسناد و مدارك را انجام میدهد.
|
2- تداركات واحد :
این بخش كلیه اقدامات مربوط به تهیه نیازمندیها اعم از كالا و خدمات نگهداری و مدیریت انبارها و واگذری اجناس مورد نیاز به بخش های مختلف دانشگاه را زیر نظر مدیر اداری و با هماهنگی مدیر مالی به انجام میرساند.
|
3- بخش خدمات :
این بخش كلیه كارهای خدماتی واحد از قبیل انتظامات , نگهداری فضای سبز , ترابری افراد/اشیاء , نظارت محوطه و ساختمانها را زیر نظر مدیر اداری به انجام می رساند.
|